Dagelijks worden er duizenden fotoboeken gemaakt in onze fotolabs. Je kan je voorstellen dat alles dus in zeer goede banen moet worden geleid, zodat elk fotoboek perfect wordt afgedrukt op het gewenste papier, de juiste omslag krijgt en uiteindelijk terechtkomt bij de juiste eigenaar.

Gelukkig gaat het vrijwel altijd goed! Slechts een heel enkele keer kan er een foutje doorheen glippen. Overkomt het jou? Vervelend, maar we lossen het altijd op!

Tevredenheid

Wij zijn namelijk pas blij als jij voor de volle 100% tevreden bent met je fotoboek. Daarom bieden wij je onze 100% tevredenheidsgarantie. Dat betekent dat je in het geval van een productiefout altijd een nieuw exemplaar zal ontvangen. Ben je om een andere reden niet tevreden? Laat ons weten waarom en je krijgt het betaalde bedrag retour. Want jouw herinneringen verdienen het allerbeste!

Hoe werkt het?
Een bestelling die je in de winkel hebt afgehaald, breng je gewoon terug naar de winkel. De onthaalmedewerkers helpen je verder. Een fotoboek dat je thuis hebt ontvangen, kan binnen 10 werkdagen in de originele verpakking retour worden gestuurd naar onderstaand adres. Een postzegel is niet nodig. Steek er wel een begeleidend briefje bij waarom je niet tevreden bent, zodat wij snel kunnen handelen.

Fotoservice
Retourzendingmailorder
DA 852-920-2
2800 Mechelen

Heb je vragen? Onze klantenservice staat je graag te woord!